2013年10月17日 星期四

深圳買皮之行


深圳買原材料一向都平,tracy係內地通的老爸帶領下去到搵皮。

 tracy真係聽都未聽過呢個地方,去到都覺得幾荒蕪。第一次去,唔識路真係比較難去。
係布吉站搭的士入去,真係漫長
的車程。

去到發現華南城原來有OUTLET。

後面就係賣皮同金屬配件的地方。
 tracy買的量唔多,所以揀好晒金屬配件去埋數時只收取$30的買版費。
計返真係好平。
買一幅完整的小牛皮,係香港起碼幾百蚊,係華南城買,只係~$160。
完整大牛皮就大概$350,真係好大幅。
當然實際價錢要視乎皮的大小同每尺價格,同埋講價既功力啦。

講下點去先,係羅湖坐地鐵去老街轉龍崗線,搭到布吉/木棉灣/大芬站落車。



轉乘398巴士就去到華南城。
記得係上車買票的,同服務員講目的地,佢就會收車費。
如果唔識落車,都可以問下佢。





7 則留言:

  1. 妳好車匙姐姐,我好想去深圳買皮果度,但睇完妳寫既都唔係好識去,可否帶我一齊去一次呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 比較下我建議買得唔多無謂上華南城買,計埋水腳同時間真係差唔多。
      而家深水埗都多左好多選擇,價錢都合理。
      所以而家都好少上去了~~

      刪除
    2. 咁烈可否介紹下SSP有冇邊間可以買到平皮丫....我睇到好多都好貴....

      刪除
    3. 大南街都有好多間皮號,如果買牛皮羊皮果d我通常去聯x皮號,我覺得價錢合理,有時尋寶一下都搵到靚皮。我比較少用樹膏皮,但我買過不錯的樹膏皮就係天后,價錢就難比較了,我覺得ok啦。

      刪除
    4. 但您又話比香港便宜好多?

      刪除
  2. 乜唔係有地鐵直達咩???

    回覆刪除
  3. 如果買大量菱斬 華南城會較抵嗎?

    回覆刪除