2013年10月12日 星期六

【介紹】初學者入手皮革工具@深水埗

今篇就介紹一下tracy買皮革用品既地方,
上網睇過多好多網友介紹深水埗的皮革用品店,
但tracy今日親身去睇,發覺無大家介紹咁好,有點失望。
不過好彩,tracy總會四圍行下,睇下邊度有好野~~

俾大家睇下我d戰利品先!




tracy係基隆街有間華X既皮革店舖,
門口好多碎皮,$10-$30不等,質量十分唔錯。
店員都好熱心,會了解一下tracy既需要。
tracy只係睇書自學,無上過堂~~
店員都慢慢介紹,初初學又唔知有無咁大興趣的,
有最基本既用具就可以了。
tracy買了兩齒菱斬、皮邊油、蠟線、兩支針同少量牛皮。
已經做到卡片夾了。


之後tracy係附近都買左塊$60既紅色牛皮。

跟住行經大南街的裕x,見有四合鈕扣賣就去睇下,店員真係好好人,可以試完、教埋點用先買,
真係教識我好多野。
呢度仲有售後服務,唔明點用又可以打返去問。
最後買左四合鈕扣套裝、花鈕、沖子。

(普通四合鈕無影到tim)真係夠晒初學者用。

附加埋地圖俾大家參考一下!大家行下行下,可能又尋到寶呢!

如果想知多D/交流一下,可PM我~~

2 則留言:

  1. 我岩岩想學整皮 但五知道點入手好?
    工具齊了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己係睇書同埋上youtube睇片學的。
      有朋友去工x會上堂價錢都合理,基本技巧都有教。
      但最緊要都係多做,多練習。

      刪除